Into the Wild

Como describir esta película… Ben, eu creo que se un ve o tráiler e lle gusta, entón é que lle vai gustar a película. A min o tráiler non me chistara moito, e a película non é que me disgustara, pero tampouco é que me toleara. A banda sonora enervoume bastante e a película fíxoseme un pelín longa. A película está baseada en feitos reais e iso si que é abraiante. Descrebe moi ben a sensación que sente o protagonista cando descubre os enganos dos seus pais e a perda de identidade que iso implica. As paisaxes dos sitios que visita son moi fermosas, pero aínda así paréceme que Sean Penn (é o director) non lle saca todo o partido que lle debería sacar. Creo que é unha película que ou odias ou te namora.

Cómo describir esta película… Bien, yo creo que si uno ve el tráiler y le gusta, entonces es que le va a gustar la película. A mí el tráiler no me chistó mucho, y la película no es que me haya disgustando, pero tampoco me ha vuelto loca. La banda sonora me enervó bastante y la película se me hizo un pelín larga. La película está basada en hechos reales y eso sí que es sorprendente. Describe muy bien la sensación que siente el protagonista cuando descubre los engaños de sus padres y la pérdida de identidad que eso implica. Los paisajes de los sitios que visita son muy hermosos, pero aun así me parece que Sean Penn (es el director) no le saca todo el partido que debería sacarle. Creo que es una película que o bien la odias, o bien te enamora.

Galería | Estas entrada foi publicada en Cine / Kino / Cinema coas etiquetas . Ligazón permanente.

Deixar unha resposta

