The Kids Are All Right

Tiña ganas de ver esta peli dende que vira o tráiler. A verdade é que é unha peli moi orixinal e moi entretida que fala dun matrimonio de lesbianas que teñen dous fillos, ambos concebidos co esperma do mesmo doante, e que deciden coñecer ó doante.

Tódolos actores están perfectamente escollidos, pero quen cada vez me sorprende máis é Annette Bening. Eu creo que é coma un viño e mellora cos anos. Non é xa só que estea espectular, é que cada vez escolle películas que me gustan máis. A última dela que vira foi Mother and Child, e pareceume que estaba soberbia. Aquí, como non, tamén borda o papel.

Paréceme unha película totalmente recomendable e o único pero é que houbo un momento no que se me fixo un pelín longa. Polo demais, case perfecta.

Tenía ganas de ver esta película desde que vi el tráiler. La verdad es que es una película muy original y muy entretenida que habla sobre un matrimonio de lesbianas que tienen dos hijos, ambos concebidos con el esperma del mismo donante, y que deciden conocer al donante.

Todos los actores están perfectamente escogido, pero quien cada vez me sorprende más es Annette Bening. Yo creo que es como un vino y mejora con los años. No es ya sólo que esté espectacular, es que cada vez escoge películas que me gustan más. La última suya que había visto fue Mother and Child, y me pareció que estaba soberbia. Aquí, como no, también borda el papel.

Me parece una película totalmente recomendable y el único pero es que hubo un momento en el que se me hizo un pelín larga. Por lo demás, casi perfecta.

Galería | Esta entrada foi publicada en Cine / Kino / Cinema. Ligazón permanente.

Deixar unha resposta

