HappyThankYouMorePlease

Lucía G recomendárame esta película que levo meses buscando e por fin dei con ela. Gustoume moito porque ten unha moi boa banda sonora e porque as historias que aparecen son totalmente dispares e moi entretidas: un escritor que atopa a un neno na rúa e decide quedar con el, unha muller con alopecia que sempre dá cos homes que non debe, unha parella que ten que decidir se acepta cambios maiores… Moi moi agradable de ver e moi recomendable.

Lucía G me recomendó esta película que llevaba meses buscando y que por fin he encontrado. Me gustó mucho porque tiene una banda sonora muy buena y porque las historias que aparecen son totalmente dispares y muy entretenidas: un escritor que se encuentra a un niño y decide quedarse con él, una mujer con alopecia que siempre da con los hombres que no debe, una pareja que tiene que decidir si acepta cambios mayores… Muy muy agradable de ver y muy recomendable.

Advertisements
Galería | Esta entrada foi publicada en Cine / Kino / Cinema. Ligazón permanente.

2 Responses to HappyThankYouMorePlease

  1. Lucía di:

    Es genial,leí en “algún sitio” la crítica que resume lo que me parece esta peli: “Me gustó mucho porque tiene una banda sonora muy buena y porque las historias que aparecen son totalmente dispares y muy entretenidas”.Jjejeje

  2. Lucía di:

    Mari,localízame la BSO,porfa…

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s