Lentellas estofadas con soxa / Lentejas estofadas con soja

Odio esas lentellas que cando destapas a pota hai como medio porco alí diseccionado. Así que a miña proposta é totalmente vexetariana (que non crudivegana, he, he) e moi light. Iso si, debo dicir que pese a non levar carnaza estas lentellas están exquisitas. O que non me crea pode vir á miña casa que lle preparo un prato para que xulgue con coñecemento. Eu fágoas na ola rápida para facer cantidade e conxelar (ademais, parécenme que na thermomix tardan unha eternidade en facerse).

Ingredentes: 200 gr. de lentellas pardiñas, 80 gr. soxa verde, 2 dentes de allo, 1 cebola mediana, 1/2 pemento, 4 cenouras, 300 gr. acelgas, 2 follas de loureiro, sal, aceite e auga.

1. Poñer as lentellas e a soxa en remollo polo menos 6 horas antes de cociñalas

2. Sofritir nesta orde: Allo, cebola, pemento, cenouras e acelgas

3. Engadir as lentellas e a soxa despois de telas lavado con auga fría. Refogar un pouco e engadir auga (a min gústanme caldosas, polo que as cubro ben de agua), sal e as follas de loureiro.

4. Cociñar a lume medio ata que a ola rápida chegue ó máximo. Baixar un pouco o lume, deixalas uns 5 min. máis e despois apagar o lume. Deixar repousar.

Pódesen botar patacas, pero a min gústanme combinadas con arroz branco e por iso non lle boto pataca.

Odio esas lentejas que cuando destapas la olla hay como medio cerdo allí diseccionado. Así que mi propuesta es totalmente vegetariana (que no crudivegana, je, je) y muy light. Eso sí, debo decir que pese a no llevar carnaza estas lentejas están exquisitas. El que no me crea puede venir a mi casa que le preparo un plato para que juzgue con conocimiento. Yo las preparo en la olla rápida para preparar cantidad y así congelar (además, me parece que en la thermomix tardan una eternidad en hacerse).


Ingredientes: 200 gr. de lentejas pardinas, 80 gr. soja verde, 2 dientes de ajo, 1 cebolla mediana, 1/2 pimiento, 4 zanahorias, 300 gr. acelgas, 2 hojas de laurel, sal, aceite y agua.

1. Poner las lentejas y la soja en remojo por lo menos 6 horas antes de cocinarlas

2. Sofreír en este orden: Ajo, cebolla, pimiento, zanahorias y acelgas

3. Añadir las lentejas y la soja después de haberlas lavado con agua fría. Rehogar un poco y añadir agua (a mí me gustan caldosas, por lo que las cubro bien de agua), sal y las hojas de laurel


4. Cocinar a fuego medio hasta que la olla rápida llegue al máximo. Bajar un poco el fuego, dejarlas unos 5 min. más y después apagar el fuego. Dejar reposar.

Se le pueden echar patatas, pero a mí me gustan combinadas con arroz blanco y por eso no les echo patatas.


Galería | Esta entrada foi publicada en Receitas / Rezepte / Recipes. Ligazón permanente.

3 Responses to Lentellas estofadas con soxa / Lentejas estofadas con soja

  1. Lucía di:

    moi ben moi ben pensando na xente light ,sana e of course non crudivegana.Tm tentarei facela.Q CONSTE Q A MIN AS OUTRAS TM ME GUSTAN AÍNDA Q NOJ SON MOI RECOMENDABLES PARA A MIÑA SAÚDE.

  2. Fiby di:

    ¿La soja no será transgénica no? Jajajaja. Besos guapa. Cuando las hagas te diré como me han quedado.

Deixar unha resposta

