Quichette doce de queixo / Quichette dulce de queso

Ó preparar a cheesecake sobroume moito recheo así que preparei unhas quichettes doces de queixo. A idea de aproveitar así o recheo veume á cabeza porque non hai moito preparei uns “Pasteis de Belem”, e o proceso de elaboración é similar.

(Ver artigo: https://ibaltasar.wordpress.com/2011/02/06/cheesecake/)

 

Utilicei unha masa quebrada: desconxeleina, corteina, púxena en moldes pequenos, pincheina cun tenedor (é moi importante pinchar a masa quebrada para que non soba), envolvín os moldes con papel de aluminio e metinos no forno uns 15 min. a 180º.

 

Deixeinos enfriar un pouco, retirei o papel de aluminio e vertín o recheo da cheesecake. As quichettes non as fixen ó baño maría como a cheesecake, simplemente tívenas no forno uns 20 min. a 180º. Ó variar o tipo de cocción variou totalmente a textura (a cheesecake é moitísimo máis cremosa) pero debo dicir que as quichettesestaban moi ricas.

Como se apreza nas fotos usei marmelada de amorodos e de arándanos.

Al preparar la cheesecakeme sobró mucho rellenos así que preparé unas quichettes dulces de queso. La idea de aprovechar así el relleno me vino a la cabeza porque no hace mucho preparé unos “Pasteles de Belem”, y el proceso de elaboración es similar.

 

 

(Ver artículo: https://ibaltasar.wordpress.com/2011/02/06/cheesecake/)

Utilicé una masa quebrada: la descongelé, la corté y la puse en moldes pequeños, la pinché con un tenedor (es muy importante pinchar la masa quebrada para que no suba), envolví los moldes con papel de aluminio y los metí en el horno unos 15 min. a 180º.

Los dejé enfriar un poco, retiré el papel de aluminio y vertí el relleno de la cheesecake. Las quichettes no las hice al baño maría como la cheesecake, simplemente las tuve en el horno unos 20 min. a 180º. Al variar el tipo de cocción varió totalmente la textura (la cheesecake es muchísimo más cremosa) pero debo decir que las quichettes estaban muy ricas.

Como se aprecia en las fotos usé mermelada de fresas y de arándanos.


Advertisements
Galería | Esta entrada foi publicada en Receitas / Rezepte / Recipes. Ligazón permanente.

2 Responses to Quichette doce de queixo / Quichette dulce de queso

  1. Silvia di:

    sigo dicindo que menos mal que vives lonxe…

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s