Die Büchse der Pandora / A caixa de Pandora / La caja de Pandora

 

Dentro do ciclo O silencio de Eros da Filmoteca Española (Cine Doré) o sábado proxectouse a película muda alemana Die Büchse der Pandora con acompañamento ó piano de Mariano Marín.

A película é do ano 1929, está dirixida por Georg Wilhem Pabst e protagonizada pola actriz norteamericana Louise Brooks.

A protagonista, Lulú, é unha moza un tanto casquivana que é peor có furacán Katrina: Home ó que se arrima, home ó que arruina a vida.

Sorprenden moitas cousas nesta película: o vestiario extremadamente moderno das principais actrices femininas, que a protagonista non leva sostén en toda a película, o personaxe dunha condesa claramente lesbiana que está namorada de Lulú…

A verdade é que ver a película nun sitio tan especial como o Cine Doré e con música en directo non ten prezo (ou si: 2,50 €), pero o único malo é que a película é sorprendentemente longa…

Dentro del ciclo El silencio de Eros de la Filmoteca Española (Cine Doré) el sábado se proyectó la película muda alemana Die Büchse der Pandora con acompañamiento al piano de Mariano Marín.

La película es del año 1929 y está dirigida por Georg Wilhem Pabst y protagonizada por la actriz norteamericana Louise Brooks.

La protagonista, Lulú, es una joven un tanto casquivana que es peor que el huracán Katrina: Hombre al que se arrima, hombre al que arruina la vida.

Sorprenden muchas cosas en esta película: el vestuario extremadamente moderno de las principales actrices femeninas, que la protagonista no lleva sujetador en toda la película, el personaje de una condesa claramente lesbiana que está enamorada de Lulú…

La verdad es que ver la película en un sitio tan especial como el Cine Doré y con música en directo no tiene precio (o sí: 2,50 €), pero lo único malo es que la película es sorprendentemente larga…

 

Advertisements
Galería | Esta entrada foi publicada en Cine / Kino / Cinema. Ligazón permanente.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s