Glorious, la peor cantante del mundo

O sábado vin a obra Glorious, la peor cantante del mundo (Pequeño Teatro Gran Vía, Madrid), protagonizada por Llum Barrera. A obra narra a historia de Florence Foster Jenkins, considerada unha das peores sopranos do mundo. Esta muller naceu no 1868 nos EEUU e pese á súa falta de habilidade musical e gracias á fortuna herdada do seu pai conseguiu facer carreira na música.

A obra é entretida e Llum Barrera está moi ben. Para pasar o rato. Ó comezo da obra dinche que teñas en conta que todo o que van contar ocorreu en realidade e é incrible pensar que efectivamente todo é verídico. A muller cantaba tremendamente mal pero ela sempre viviu convencida de que tiña un don para a canción e ata conseguiu encher o Carnegie Hall (o cal ten aforo para case 3.000 persoas).

O dito, unha obra entretida, apta para pasar o rato, e que ten o seu mellor momento cando Llum Barrera canta imitando a Rocío Jurado.

Unha mostra do mal que cantaba esta muller:

El sábado vi la obra Glorious, la peor cantante del mundo (Pequeño Teatro Gran Vía, Madrid), protagonizada por Llum Barrera. La obra narra la historia de Florence Foster Jenkins, considerada una de las peores sopranos del mundo. Esta mujer nació en el año 1868 en los EEUU y pese a su falta de habilidad musical y gracias a la fortuna heredada de su padre consiguió hacer carrera en la música.

La obra es entretenida y Llum Barrera está muy bien. Para pasar el rato. Al comienzo de la obra te dicen que tengas en cuenta que todo lo que van a contar ocurrió en realidad y es increíble pensar que efectivamente todo es verídico. La mujer cantaba tremendamente mal pero ella siempre vivió convencida de que tenía un don para la canción y hasta consiguió llenar el Carnegie Hall (el cual tiene aforo para casi 3.000 personas).

Lo dicho, una obra entretenida, apta para pasar el rato, y que tiene su mejor momento cuando Llum Barrera canta imitando a Rocío Jurado.

Una muestra de lo mal que cantaba esta mujer:

Advertisements
Galería | Esta entrada foi publicada en Madrid. Ligazón permanente.

3 Responses to Glorious, la peor cantante del mundo

  1. barbaravb di:

    A mí lo que me pasa con esta historia es que en realidad me da pena, no risa. Pensar que esta mujer se ilusionaba con sus conciertos, cuando los asistentes sólo iban para reirse de ella…

    • ibaltasar di:

      ¡Pero se a tía era máis feliz ca unha perdiz! Ogallá tivese eu a súa pasta para facer o que me petase. Íame importar a min que os demais se mofasen… Onte lembreime de que Gomaespuma poñía esta versión da “Raíña da Noite” no seu programa. Hahahahahaha.

      • barbaravb di:

        Era feliz porque no era consciente de que el mundo entero se burlaba de ella, a mí eso me parece muy triste.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s