Muffins de chocolate e framboesas / y frambuesas

O outro día fixen unha mega compra que incluía cousas moi raras que teño que estudiar cómo vou procesar, e cando xa me dirixía á caixa pousei a mirada nunha caixa de framboesas… E loxicamente non me puiden resistir… Ai, son unha delicia. Ogallá non as vendesen como se fosen unha delicatessen (adoro esta palabra, é un dos meus xermanismos favoritos), porque realmente non entendo ese prezo abusivo. A alternativa é comprala conxeladas, pero non me dá moito xeito cociñar con elas….

Empreguei a receita do blog “Cocinar para dos” pero debo dicir que na versión para thermomix hai un erro pois inclúe como ingredente o leite e despois non indica cándo hai que engadilo: http://www.cocinarpara2.com/2011/01/muffins-de-chocolate-y-frambuesas.html. Eu engadín ó leite ó final, coa fariña.

El otro día hice una mega compra que incluía cosas muy raras que tengo que estudiar cómo voy a procesar, y cuando ya me dirigía a la caja le eché el ojo a una caja de frambuesas… Y lógicamente no me pude resistir. Ay, son una delicia. Ojalá no las vendiesen como si fueran una delicatessen (adoro esta palabra, es uno de mis germanismos favoritos), porque realmente no entiendo ese precio abusivo. La alternativa es compralas congeladas, pero no me gusta mucho cocinar con ellas…

Empleé la receta del blog “Cocinar para dos” pero debo decir que en la versión para thermomix hay un error pues incluye como ingrediente la leche y después no indica cuándo hay que añadirla: http://www.cocinarpara2.com/2011/01/muffins-de-chocolate-y-frambuesas.html. Yo añadí la leche al final, con la harina.

Galería | Esta entrada foi publicada en Receitas / Rezepte / Recipes. Ligazón permanente.

Deixar unha resposta

